130,110 och slutligen 90 mil. Suttit i bil...

img_0608 (MMS)

130,110 och slutligen 90 mil. Suttit i bilen 30 timmar och är fortfarande inte hemma än. Men inte långt kvar nu.. Men det känns verkligen att man suttit still nu! Bemöts av solen nu tack och lov!  Innan vi gick på färgan han vi självklart med ett besök till boardershoppen. Vilket innebar att jag och Ebba skulle vakta hunden medan de sprang runt där inne. Bilförarn har i alla fall gått jätte bra zelma har varit super duktig, sovit det mesta av resan och jag och Ebba hr underhållet oss med filmer!  Resan har varit jätte bra och allt har gått väldigt smidigt speciellt med hunden!


Kommentarer
Postat av: Markus L

Hejsan!



Ser att du också är en bloggande äventyrare och resenär.



Vill du byta länkar med min reseblogg?



http://www.lovdell.se



Jag kommer att lägga en länk till dig om du länkar till mig.



Båda parter tjänar på sådana länkar till sidor inom samma kategori med hög kvalité. För att t.ex. hamna högt på Google och andra sökmotorer.



Hör av dig! Du har ju fått min mail här.



Tack på förhand.



Ha det bra!



MVH / Regards

Markus L

2011-10-14 @ 16:07:13
URL: http://www.lovdell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0