Fjärde Januari

Den ursprungliga planen var att gå ner till stranden och sedan gå bort mot Marbella. Så långt kom vi aldrig. Vi kom till den första restuarangen där vi satt från lite efter 12 till halv 6. Sandra och jag smörjde in oss oredentligt medan pappa och Dennis bestämde sig för att låta bli. Så lite rödnosiga blev de allt!
Det var i alla fall solsken hela dagen och temperaturen låg på lite över 20grader! Precis lagom att sitta i linne och shorts!
När vi gick tillbaka hamnade vi på kina-restuarangen nere i centrat. Lika bra som alltid.

Vid 6 började sedanen parad för "The three kings" Där det var 3 vagnar som åkte förbi, i varje vagn var det naturligtvis en av kungarna i och massvis med andra barn som slängde godis på gatorna som man sedan fick plocka om man ville och hann.

När vi sedan skulle hem från resturangen kändes det verkligen att det inte var sommar längre. Jag kan säga att det blev väldigt snabba steg tillbaka mot lägenheten!

Väl i lägenheten märkte vi att solen hade tagit mer än man trodde, nästa gång vi solar blir det utan skor!

I lägenheten blev det sedan lite spel som jag självfallet förlorade i... Därefter gav jag upp och de andra fortsatte.

Nu blir det snart sängen, och imorgon kommer bl.a. Leif och Ulrika ner hit och sedan är det även planerat en heldag på stranden i solen!
Skadorna som förekommit idag: Getingbett, gått in i kaktus, sparkat tån i väggen samt lagt handen på plattan på spisen... Jag är skyldig till 3 av de tidigare nämda och pappa 1... Vilka hör till vem tror ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0